Battlefiel Bad Company 2

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Re: Battlefiel Bad Company 2

Messaggiodi roberto81web inviato sabato 23 maggio 2009, 18:54

Avete saltato voi il passaggio al primo Bad company,non è mica un addio a BF...è tutta un'altra pasta :ihih:
Pr non è stato mai concepito per il primo Bad company,non vedo quindi niente di diverso,se ci sarà una nuova mod,nascerà in un ipotetico BF3.Non dite che schifo quando sapete in cuor vostro di aver giocato a titoli peggiori :asd:
Se cercate un FPS Arcade lo troverete piacevole come il primo titolo,altrimenti seguite altre piste... :ciao:
I grandi risultati vengono da convinzioni estreme...se non si estremizzasse l'impegno e la volontà,si otterrebbe sempre un risultato mediocre
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Re: Battlefiel Bad Company 2

Messaggiodi SAMVISE inviato sabato 23 maggio 2009, 20:19

no che faccia schifo non l'ho detto.. però fa molto cod, hai ragione sul primo titolo, spero che il singolo sia carino.
La paura dell'errore è la morte del progresso.
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Spad: Sam: l'eroe della partita... per due volte rimane da solo e riesce a rianimare tutti e - tra una rianimazione e l'altra - ad eliminare minacce che erano sorprendentemente ancora all'interno del bunker. I migliori complimenti.

SAMVISE: Ma ti manchiamo Spad?
Spad: Mi mancate si...
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Re: Battlefiel Bad Company 2

Messaggiodi [MPT]Francesco inviato sabato 23 maggio 2009, 21:38

Simultaneous PC & console release
Gold Rush game mode has been renamed to just “Rush”
Snowy map in screens and video called Port Valdez
Medic class can revive teammates with a defibrillator within 5 (10?) seconds of them dying. Defibrillator is an unlock
Health injector removed. Health regenerates on its own.
Highly improved squad system. 4 person squads with your squad mates names viewable in the lower HUD
No user controllable jets
More spread out achievements tied to unlocks
Highly customizable weapons
More gadgets
6-8 crates per map
More game modes coming in addition to Rush and Conquest
No mod support since there are no tools for the Frostbite engine
Details on PC version will be released later
New vehicles such as very fast 4-wheelers. Holds 2.
More blood, more serious Battlefield game
There will be a type of artillery
Destruction 2.0 allows you to chip away at cover and completely destroy buildings
Spotting enemies works a little differently. To spot you press the back button (on Xbox 360) and the enemy will show up on your squad’s mini map.
Ammo crates have been removed. You must now get ammo packs from an engineer.
4 kits - assault, recon, medic, engineer
:v:

fonte: http://planetbattlefield.gamespy.com/battlefield-bad-company-2/?game=12
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Re: Battlefiel Bad Company 2

Messaggiodi Max Power inviato domenica 24 maggio 2009, 3:20

Battlefiel Bad Company 2 me lo puppa!!
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Re: Battlefiel Bad Company 2

Messaggiodi geomerlin inviato sabato 30 maggio 2009, 8:06

multiplayer trailer( anche se solo le scene finali mi sembrano siano state prese dal gioco...)

http://www.gametrailers.com/player/49570.html
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Re: Battlefiel Bad Company 2

Messaggiodi [MPT]Francesco inviato sabato 30 maggio 2009, 10:08

è stato già postato nella pagina precedente :)
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Re: Battlefiel Bad Company 2

Messaggiodi geomerlin inviato lunedì 24 agosto 2009, 8:26

IGN ha scritto:August 19, 2009 - The gang at DICE know something about making multiplayer shooters. Having dominated the genre with the successful Battlefield franchise, they're currently hard at work on Bad Company 2, the sequel to their modern-setting game. Patrick Bach, senior producer of the project, gave us some insight today into how the team is hoping to make the new game the best in the series' history thanks to six key components -- sandbox gameplay, vehicle combat, squad based tactics, destructible environments, kit customization and achievements.

The sandbox appeal of the game relies on large landscapes but Patrick is quick to point out that size isn't the only factor that matters; lots of games can have big maps, but the challenge is to pack them with enough interesting detail to give players interesting places to play. There need to be houses and villages for the infantry, large open spaces for the vehicles and no golden routes that force players into predictable paths. Still, there do need to be balanced pressure points for the maps, particularly with modes that focus on controlling key areas.

The size of the maps also supports vehicle play. The game will include 15 vehicles that run the gamut from tanks to boats to helicopters to ATVs. 15 isn't just an arbitrary number, though; the team wants to make sure that each vehicle has a purpose and a unique tactical impact on the game. The Black Hawk helicopter, for instance, can transport up to four soldiers to distant parts of the battlefield, which makes it a crucial tool in your armory.

Squad elements have been substantially improved since the original Bad Company. Players can now spawn next to their four-person teams and use special push-to-speak controls to send commands to specific members of the fire team. There were also be unique achievements and rewards for team play. Best of all, the game has done away with the global spotting system, so now you'll have to spot each enemy individually and even get close enough to see whether or not they're a friendly or an enemy. The final two of the game's four total modes will also rely heavily on squads but DICE didn't reveal more details.

In terms of destruction, Bad Company 2 is miles beyond what we've already seen. The tactical advantages of cover are much less certain now as tanks, grenades and even rifle fire can tear through objects in the game world. The upside is that blowing up walls and buildings can help players create their own fire points and open up new lines of sight. The potential for this to completely change each battle is huge, and we're hoping it doesn't just all end up with players climbing over endless fields of rubble by the end.

Kit customization is another integral part of the experience. With four classes -- assault, recon, engineer and medic --, more than 40 weapons (including three classics for 1943 owners), 200 weapon customization options, 15 gadgets, and your choice of two of 13 different specializations, players can really equip themselves according to their own needs and not the expectations of the designers. So if you want to be a medic with an M1 Garand, a defibrillator, a stamina boost and a few extra clips, you can do it. Or you might be an engineer with mortar strikes and improved armor. Or a recon soldier with motion sensors and red dot scopes.

The new achievements are grouped into four broad categories. 50 ranks measure your overall score and progress through every stage of the game. 40 pins provide rewards for performance within an individual round, like getting a certain number of kills. 228 stars rank your performance with each individual weapon, so you can see where you and your opponents are strongest. Finally, 40 insignias reward the long term investment of players with recognition of things like the length of time played overall.

Fans of the game can try it out on the show floor or wait until the upcoming beta is launched, which was announced during our demo.
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Re: Battlefiel Bad Company 2

Messaggiodi geomerlin inviato giovedì 27 agosto 2009, 9:33

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Re: Battlefiel Bad Company 2

Messaggiodi Faro inviato giovedì 27 agosto 2009, 12:01

mi ricorda il trailer del vecchio bf2
spad85 ha scritto:OFP 2 mi sa di "COD4 va in campagna"
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Re: Battlefiel Bad Company 2

Messaggiodi [MPT]Francesco inviato giovedì 27 agosto 2009, 12:09

il motore è quello, ovviamente le scene sono tutte scriptate, ma è inutile poi farsi le seghe mentali sui video, solo quando lo proveremo sul campo avremo un'idea più precisa..
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