Re: ARMA II

Discussioni generali su videogames di ogni tipo.

Re: ARMA II

Messaggiodi geomerlin inviato venerdì 19 giugno 2009, 7:51

la mappa è immensa....

visto ke avevo fatto il preorder su uno di quei siti inglesi,mi hanno fatto scaricare la mappa in pdf....

44mb!! :)
Clan Leader in pensione
Avatar utente
geomerlin
Membro [EI] inattivo
Membro [EI] inattivo
 
Messaggi: 2048
Iscritto il: sabato 22 dicembre 2007, 13:47
Località: boh e chi se la ricorda
Gioco preferito: nessuno
Ruolo in-game: GOD
Xfire: geomerlin986

Re: ARMA II

Messaggiodi gaiasso inviato venerdì 19 giugno 2009, 10:03

fatemi capire :mumble:
da oggi è disponibile in DD ma nei negozi arriva il 26 giugno? :noob:

sagaci :rosika:
Immagine
By gaiasso at 2009-05-16
gaiasso culo da casso
Avatar utente
gaiasso
Clan Leader
Clan Leader
 
Messaggi: 3735
Iscritto il: lunedì 17 dicembre 2007, 13:53
Località: BG
Record: 8
Gioco preferito: BF2 PR
Xfire: gaiasso

Re: ARMA II

Messaggiodi [MPT]Francesco inviato venerdì 19 giugno 2009, 10:26

più che altro doveva arrivare la demo :asd:
Immagine
Avatar utente
[MPT]Francesco
Sovrannaturale
Sovrannaturale
 
Messaggi: 605
Iscritto il: lunedì 8 settembre 2008, 19:56
Località: Pisa
Gioco preferito: BF2, COD4, PR
Ruolo in-game: tutto
Xfire: franceitaly

Re: ARMA II

Messaggiodi geomerlin inviato venerdì 19 giugno 2009, 11:09

a me l'hanno spedito due giorni fa....vediamo quando arriva...

ma cmq,anche se arriva oggi,come lo provo il multy?? :muro: :muro:
Clan Leader in pensione
Avatar utente
geomerlin
Membro [EI] inattivo
Membro [EI] inattivo
 
Messaggi: 2048
Iscritto il: sabato 22 dicembre 2007, 13:47
Località: boh e chi se la ricorda
Gioco preferito: nessuno
Ruolo in-game: GOD
Xfire: geomerlin986

Re: ARMA II

Messaggiodi geomerlin inviato sabato 20 giugno 2009, 14:01

da fpsadmin


Version 1.02 Highlights

* Improved AI driving skills
* Lowered enemy AI skills for regular and recruit difficulty levels
* Improved Micro AI tactics, attack in pairs, path limiting to avoid passing through walls.
* Fixed multiplayer session NAT negotiation
* Improved game stability (various crash opportunities fixed)
* Multiple save slots supported
* Improved terrain shape beyond map borders
* Various campaign and localization fixes and improvements
* Modules (F7) support added in the Mission Editor
* Added option to disable various post-process effects (bloom, blur etc.)
Clan Leader in pensione
Avatar utente
geomerlin
Membro [EI] inattivo
Membro [EI] inattivo
 
Messaggi: 2048
Iscritto il: sabato 22 dicembre 2007, 13:47
Località: boh e chi se la ricorda
Gioco preferito: nessuno
Ruolo in-game: GOD
Xfire: geomerlin986

Re: ARMA II

Messaggiodi [MPT]Francesco inviato sabato 20 giugno 2009, 18:13

:sisi:
http://community.bistudio.com/wiki/Arma_2:_Patch_v1.02

CHANGELOG:
----------

Engine
------
* Multiple savegame positions allowed.
* Configuration fixes in radio protocol (including faster reaction to crew-related orders in vehicles).
* Multiplayer server browser enlarged.
* Improved steering for car.
* Improved mobile artillery simulation.
* Improved terrain shape beyond map borders.
* Improved Micro AI tactics, attack in pairs, path limiting to avoid passing through walls.
* Added UAV camera stabilization.
* Indication of player connection status in list of players (Diary).
* Possible to connect to server with template-based MP scenario.
* Repeated weapon change command fixed in radio protocol.
* Game no longer crashes when copying a linked trigger in the Mission Editor.
* Different radio notification of multiple units attacking.
* NAT negotiation issue removed (different negative sign cookie on client and server).
* Fixed possible crash after or during Get In in multiplayer.
* Improved transfer of building destruction in multiplayer.
* Fine surface information are now properly used for surface properties.
* Destroyed targets are no more massively reported after player has left the vehicle.
* Proper update of AI pathfinding when new building is created in the landscape (new objects were ignored).
* VON no longer crashes the game in certain circumstances.
* AI sprinting on the spot removed if route was planned across the roof.
* Server shown as passworded in Server Browser when passworded or locked.
* Improved functionality of Get In command if player is vehicle commander.
* Swimming soldiers no longer drop inventory items.
* Swimming players cannot use Gear dialog.
* New scripting function "GetPlayerId unit" available to help server admins better recognize teamKillers etc.
* Fillrate optimization in Video Options is now defined via combo box.
* Improved light count optimization (should help performance when many distant lights are present).
* Low-frequency effect (subwoofer) improved.

Scenarios
---------
* Added or fixed markers in pre-mission briefings in various scenarios.
* "Eye for Eye" singleplayer scenario: Hostiles balanced and loadouts of playable units fixed.
* "Counterattack" singleplayer scenario: Flow fix, player's group now properly advance from the harbour if strong enough to continue.
* "Trial by Fire" script error fixed.
* Campaign: Time flow screen added to scenario intros.
* Campaign: "Murder" mission ends are now triggered also when firing from a vehicle.
* Campaign: Multiplayer info for all campaign scenarios added.
* Campaign: Scene-specific sound entities are deleted after end of a scene.
* "First to Fight" campaign scenario:
* Shooting range bug fixed.
* Officer's speech has titles added.
* "First to Fight" campaign scenario: O'Hara animation speed fixed.
* "Into the Storm" campaign scenario: Conditions of interaction with civilians improved.
* "Razor Two" campaign scenario:
* Mission-failed end now performs correctly.
* Razor members cannot use UAV during conversations.
* "One Week Later" campaign interlude: Conversation more logical.
* "Manhattan" campaign scenario:
* Animations of ambient people improved.
* Task waypoint for main task positioned better.
* Insurgent animations after death disabled in scene.
* Civilian woman stuck near transport prevented.
* Reinforcements navigation fixed.
* "Bitter Chill" campaign scenario:
* Conversations and broken mission flow fixed.
* Accidental death of Cpt. Shaftoe after a scene prevented.
* Improved positions of several killed unit.
* Radio chatter disabled where disturbing.
* "Badlands" campaign scenario:
* Ending and conversation flow fixes.
* Scene of talking to locals improved.
* "Dogs of War" campaign scenario:
* Insurgent leader presence now logical.
* Several story-related vehicles are now properly usable.
* Initial conversation work in multiplayer.
* "War That Never Was" campaign outro: Amount of units decreased, behaviour improved.
* AI grouping prevented in team deathmatch and deathmatch scenarios.
* Module for limiting area of operation script fixes.
* Recomposed fortifications and minor fixes in Warfare.
* First-aid module performance improvements.
* Language and gameplay fixes in multiplayer and singleplayer templates.

Art/Environment
---------------
* Changed lighting values for early morning and dusk.
* Improved wheeled vehicles turning definitions.
* Utes: Improved carrier deck collision shape and F-35B geometry.
* Gas stations on map can now refuel nearby vehicles.
* Minor object fixes on Chernarus map (traffic signs tweaks, small objects).
* Added small signs to Chernarus map.
* Less frequent occurence of thunderbolts.
Immagine
Avatar utente
[MPT]Francesco
Sovrannaturale
Sovrannaturale
 
Messaggi: 605
Iscritto il: lunedì 8 settembre 2008, 19:56
Località: Pisa
Gioco preferito: BF2, COD4, PR
Ruolo in-game: tutto
Xfire: franceitaly

Re: ARMA II

Messaggiodi Stek_WAR inviato sabato 20 giugno 2009, 20:22

non ci credo! O_O quelli di arma si sono messi a fare anche le patch! :asd:
"la neve la fa sempre fatto...e adesso si è finito il mondo picchè ca' fatt la nev. Chi ci ni endr lu cummun chi ci ni endr; quest è la questione che depende dalla natura...ha fatt la neve: oddio! oddio! nin mbutem shi, addu ita i? shteteve alla cas'....!!!"
Avatar utente
Stek_WAR
Veterano ArmA 2
Veterano ArmA 2
 
Messaggi: 1912
Iscritto il: venerdì 11 aprile 2008, 10:04
Località: Provincia di Chieti
Record: 18
Gioco preferito: Project Reality ARMA II
Xfire: 85stek

Re: ARMA II

Messaggiodi spad85 inviato domenica 21 giugno 2009, 11:16

Quelli di ArmA hanno una luuuunga esperienza di patch...

...il che da una parte è elogiabile, ma dall'altra dovrebbe far riflettere molto.
12/2/12 - Stasera arriva Don Pedro da Messina...

ElPube ha scritto: :o ... -.-' ... :lookaround:
spad85
Clan Leader
Clan Leader
 
Messaggi: 4182
Iscritto il: sabato 5 gennaio 2008, 22:36
Località: Milano
Record: 4
Gioco preferito: Project Reality
Ruolo in-game: SL
Xfire: spad85

Re: ARMA II

Messaggiodi Faro inviato domenica 21 giugno 2009, 18:34

wè son tornato
ma è uscito o no?
spad85 ha scritto:OFP 2 mi sa di "COD4 va in campagna"
Avatar utente
Faro
Splendido
Splendido
 
Messaggi: 486
Iscritto il: lunedì 12 maggio 2008, 20:59
Record: 2
Gioco preferito: Project reality
Ruolo in-game: Marksman
Xfire: FAROM16

Re: ARMA II

Messaggiodi nero inviato domenica 21 giugno 2009, 19:00

suka faro :v:
Immagine
Avatar utente
nero
Membro [EI] inattivo
Membro [EI] inattivo
 
Messaggi: 2538
Iscritto il: sabato 19 luglio 2008, 4:33
Località: Roma
Gioco preferito: PR
Ruolo in-game: HAT
Xfire: devilnero

PrecedenteProssimo

Torna a Videogames

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 1 ospite

cron