Planetside 2 - Thread generale

Tutto sull'innovativo MMOFPS.

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Re: Planetside 2 - Thread generale

Messaggiodi Aragorn89 inviato lunedì 11 febbraio 2013, 12:10

E avaranno le alabarde spaziali?! :rotfl:
Ommioddio!
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Re: Planetside 2 - Thread generale

Messaggiodi Aragorn89 inviato mercoledì 13 febbraio 2013, 18:09

· Alpha Squad boosts were regranted with full six months and extra bonus to resources and experience. All Alpha Squad players must re-equip the new boost.
· Depot – New Mana Anti-Vehicle Turret available for purchase.
· Light Assault – Fixed a bug where jump jet cert progression would not properly
· Invulnerability for revived players has been removed
· Effect added to help indicate temporary invulnerability on respawn
· Membership status window should correctly display loyalty level
· Missiles locked on to the vehicle in flight will again provide audio/visual indicators
· Fixing descriptions of the Mosquito M14 Banshee magazine certs


Stanno inoltre testando un nuovo tipo di rendering su Miller e Connery. Non sò bene in cosa consisti, ne parlavano in chat oggi molti.
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Re: Planetside 2 - Thread generale

Messaggiodi ziogianus inviato mercoledì 13 febbraio 2013, 19:57

· Alpha Squad boosts were regranted with full six months and extra bonus to resources and experience. All Alpha Squad players must re-equip the new boost.

grazie SOE :rulez:

· Membership status window should correctly display loyalty level

mi sembrava che mi segnava sbagliato la mia loyalty -.-'

· Depot – New Mana Anti-Vehicle Turret available for purchase.
Ok. 1000 cert si può valutare (che 7 euro non li lascio) ... detto questo è brutta da vedere sembrerebbe potente se prendesse qualcosa (è un po come giocare con un mortaio si va un po a caso anche se ci sono i mirini) ... ora valuto se prenderla però a occhio ci saranno molti più ingegneri adesso ...
questo foraggia solo la mia credibilità sulla previsione del futuro di questo gioco (qualora ci fossero dei dubbi)
[sto giro ho avuto fortuna :sisi: ]

· Missiles locked on to the vehicle in flight will again provide audio/visual indicators
per i volanti ....
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Re: Planetside 2 - Thread generale

Messaggiodi ziogianus inviato giovedì 14 febbraio 2013, 10:08

http://www.planetside-universe.com/media/album/mp52rz6sp6/20130206_5112dd8398e57.jpg
questa potrebbe essere verosimilmente la nuova buggy , e questo vedendo come hanno impostato le mana turret AV mi fa pensare che la si dovrà sbloccare a soldoni o cert..... :mannaggia:

http://www.planetside-universe.com/media/album/mp52rz6sp6/20130207_511466025f122.jpg questo sembra accreditato come nuovo pannello loadout ... non so probabile vedremo! (e me fa molto COD ...)

PER CHI VOLESSE CAPIRE ESATTAMENTE COSA SIA UN BFR (simil mech) di seguito c'è un video che non so come hanno trovato (è plausibile che sia vero ... probabilmente in qualche zona murata che si accede solo glichando; dal suolo potrebbe essere la struttura a Est di saerro ) ... anche se dimensionalmente dovrebbero essere qualcosa più grossino

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gmYuSv8AQPM

c'è da fare qualche premessa in tal senso :
1- IO ODIO I BFR
2- non è previsto una sua uscita a breve SE (e dico SE) li metteranno (come ipotizzo che faranno) sarà tra un bel pò tipo dicembre o forse anche il prox anno
3- Questa idea fa parte di una serie di idee come per esempio mettere la guerra in mare aperto (navi/sottomarini) e altri che chiedono lo spazio con astronavi dove troverebbe ragione la bastion ( cosa che credo più probabile anche se il mare tra continenti mi fa pensare struttureranno la Bastion come harrier)
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Re: Planetside 2 - Thread generale

Messaggiodi Kayato inviato domenica 17 febbraio 2013, 10:51

Negli ultimi 2 giorni ho fatto azioni assurdi e cert a go go...ma ieri mi sono beccato un bug che penso mi sia costato un centinaio di report.

Ero su Snowhear Watchtower, ormai i Vanu ci stavano camperano al respawn, con il mio solito geniere salto fuori e provo a falciarne qualcuno....e ne tiro giù un paio. Mi imbosco e inizio a farne fuori....però la cosa mi sembra strana, nessuno reagisce....alla fine intuisco qualcosa....anche grazie alla chat.....ero invisibile! Ho fatto un post sul forum ufficiale per segnalare questo bug.
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Re: Planetside 2 - Thread generale

Messaggiodi Kayato inviato martedì 19 febbraio 2013, 20:29

Poi dicevano che i Magrider non erano sbilanciati....

http://i.imgur.com/8Ouhkqs.png
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Re: Planetside 2 - Thread generale

Messaggiodi Aragorn89 inviato martedì 19 febbraio 2013, 21:07

Visto anche io...mi son fatto 4 risate!
Ora i VANU piangono per il nerf alle loro armi da fanti, cosa che non mi pare, mi scioppano sempre con facilità imbarazzante.

P.S.: ora il Prowler fa troppa paura, la modalità ancorata aumenta di un filo la velocità del colpo, molto più teso che in modalità "normale" e permette di fare tiri certosini...
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Re: Planetside 2 - Thread generale

Messaggiodi Aragorn89 inviato mercoledì 20 febbraio 2013, 2:18

Continent Locking

In order to start laying the foundation for a proper metagame, we've been putting a lot of thought into continent locking. There are a lot of little snags and details still to work out, but the basic idea at the moment looks something like this:

* Add the ability to capture a Warpgate.
° This is accomplished by taking over all adjacent territory.
° You won't be able tor take over an Empire's final Warpgate. This restriction would go away if we ever pursue adding Sanctuaries.

* Once a single Empire controls all territory on a continent, the continent enters a "locked" state:
° All enemy units are removed from the continent and spawn in at an available Warpgate.
° The continent can not be entered/attacked by enemy units for a period of time.

:rulez:
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Re: Planetside 2 - Thread generale

Messaggiodi Aragorn89 inviato mercoledì 20 febbraio 2013, 12:00

All servers will be brought down at 6:00 AM PT for a game update. Downtime is anticipated to be approximately 90 minutes. Players may note the following changes:


General Updates

· Tweaks have been made to render distance values

Infantry Updates

· Corrected an issue while using HR-NV on an SMG on low settings that would make it difficult to see other players within 20m
· Dying and reviving with the VS Eridan SX5 HS/NV Scope equipped will no longer cause the scope to become misaligned.
· Icon for the VS Eridani SX5 should no longer be misaligned
· If an engineer turret is placed on or near a vehicle pad, they will be deconstructed when a vehicle spawns.
Vehicle Updates

· Optics will no longer persist when switching from gunner to the driver’s seat in various vehicles
Item Updates

· New SMG’s and customization items

UI Updates

· Players with outfit tags should be able to see kill messages in chat
· Made it so players can see hotspots on continents they are not on.
· While using the Enemy/Ally HUD color scheme, the influence pie chart will only display 2 wedges (ally vs enemy) instead of three (two of them being red anyway)
· Squad leaders should now be properly added to the Command Chat voice channel
· Squad leaders that belong to a platoon should now be able to promote a member of their squad to the role of squad leader.
· Fixed an issue where changing an outfit member’s rank would not always work on the first attempt
· Corrected an issue where multiple consumable tints could not be purchased at once in the Premium Early Access section of the depot
· Submachine guns should now appear properly in the depot when filtering for Infiltrator or Heavy Assault weapons
· Influence percentages on the HUD should now update more dynamically
· Fixed an issue where purple generator icons were being displayed on the respawn map instead of the appropriate destroyed generator icon
· Will no longer display a “Killed by []” message in chat when you are killed by a pain field

Facility Updates

· Fixed the spawn location for Xelas South Bridge
· Made fixes to the coverage of multiple spawn room pain fields including:
o Zurvan Pump Station
o Zurvan Network Complex
o All forward spawns for Dahaka
o Saurva Data Storage
o Mao Southeast Gate
o Mao Southwest Gate
o Rashnu Cavern
o Rashnu Southern Pass
o Allatum Broadcast Hub
o Allatum Research Lab
o Hvar Northgate Garrison
o Auraxicom Substation
o Wokuk Shipping Dock
o Wokuk Storage Yard
o Camp Waterson
o Elli Barracks Complex
· Should now be able to successfully capture the Freyr Substation forward spawn point
· Fixed the spawn point at the NS Refinery
· Made fixes so the spawn room shields will properly change faction when the point is captured across the following areas:
o Hvar, Southeast Forward Spawn
o Mekala, North Forward Spawn
o Tumas, Northeast Forward Spawn
· All jump pads at Tawrich Depot should work correctly again
· All teleporters at Andvari Bio Lab should have functioning shields again
· Amerish’s East Hills Checkpoint should now display correct region info in the HUD
· All jump pads and air vehicle pads at Elli Amp Station should now properly recognize the Empire in control of the facility
· Saerro Listening Post’s teleporter room has had its pain field re-enabled
· Fixed an issue where specific door shields at Zurvan would be invisible when viewed from certain angles
· Corrected some missing wall textures at Tawrich
· Corrected ramp geometry errors across all amp stations
· Regions of the Vanu Archives should no longer display as part of Snake Ravine in the HUD

Audio Updates

· VS Flare audio should no longer cut out when running low on ammo
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Re: Planetside 2 - Thread generale

Messaggiodi Kayato inviato giovedì 21 febbraio 2013, 22:28

L'hanno messo prima.....l'unica differenza che ho notato per ora è il boost degli aerei: dura meno e ti fa "trabballare".
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